Back home... - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Linda Post - WaarBenJij.nu Back home... - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Linda Post - WaarBenJij.nu

Back home...

Door: Lin

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 September 2008 | Zambia, Lusaka

We zijn weer terug van weggeweest! Inmiddels dus weer terug in ons oude vertrouwde huisje in Kalwala. Voelt echt even als thuiskomen. Zeker nadat we weer worden verwelkomt met een dikke knuffel of zes en door vrolijke kindergezichtjes. We hebben alleen geen rust meer... Achja..voor een paar dagen is dat zo erg nog niet. Vanavond slapen we een nachtje in Chinsali in een guesthouse. We hebben gehoord dat ze daar een warme douche hebben, eigenlijk is dat de reden. Na vijf dagen niet douchen zal dit best bevallen.
We hebben precies een maand reizen erop zitten. Het was echt geweldig. Heel veel gezien, vooral Malawi was erg mooi. Zo mooi dat we nog maar 3 dagen in Tanzania hebben kunnen doorbrengen. Maar dat geeft niets, we hebben ervan genoten! Nu paar dagen Kalwala en dan paar dagen Lusaka. Dan zit deze reis er alweer op! Ik ga geen verhalen meer op m’n weblog zetten, ik vind ‘t veel leuker om alles persoonlijk te vertellen over een weekje!
We komen bruiner, viezer, meer ervaren, zelfstandiger, doorgewinterder (ja tis hier winter), luier, geduldiger, en waarschijnlijk ook vermoeider en met vele duizenden foto’s en vele spullen aan op Schiphol. Tot dan!!Dikke kus!xx

  • 03 September 2008 - 14:39

    Marja:

    Wat zien jullie er goed uit,zeg! Lekker bruin,heerlijk. Jullie avontuur zit er nu bijna op. Nog maar zes dagen en dan kunnen we jullie verwelkomen op Schiphol. Ik tel de dagen af. Tot snel.
    Liefs, mama

  • 03 September 2008 - 14:57

    Els:

    Hoi Linda fijn weer iets van jou te lezen.Ik hoop ook jou volgende week weer eens te zien.Marjolijn wil jou ook snel zien maar of dat gaat weet ze nog niet.Donderdag gaat zij n.l. op studiereis naar Egypte.Je zult in ieder geval wel van haar horen.
    Je ziet er goed uit op de foto,dus ik ben benieuwd hoor.Je zult toch wel blij zijn om thuis te komen denk ik na zo'n lange tijd.Tot gauw en een dikke kus van Els.

  • 03 September 2008 - 15:20

    Pa:

    Zo dame,

    Bijna zit de zware studiereis er weer op... Wat heb je moeten blokken! Zelf ben ik terug uit Indonesie en al weer even aan het werk. Ook die verhalen hoor je niet per mail maar in het echie de komende week. Ik zie uit naar je tuiskomst!!!

    dikke pakkerd,

    je vervelende vader

  • 08 September 2008 - 10:41

    Sylvia:

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bijna terug!! :P
    Leuke foto! alleen beetje te bruin! :P
    xxx Tot dinsdag!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Voor ruim 4 maanden ga ik naar Zambia! Dit om onderzoek te doen, lesmateriaal te ontwikkelen en les te geven op verschillende basisschooltjes in Zambia. Best spannend, maar ik denk een heel bijzondere tijd met ervaringen die je je leven lang bij blijven..

Actief sinds 05 Feb. 2008
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 25107

Voorgaande reizen:

30 April 2008 - 09 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: