Geld inzamelen voor joy of a toy! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Linda Post - WaarBenJij.nu Geld inzamelen voor joy of a toy! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Linda Post - WaarBenJij.nu

Geld inzamelen voor joy of a toy!

Door: Lin

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 April 2008 | Nederland, Schiedam

Geld inzamelen voor Joy of a Toy...
Zaterdag 19 april hebben Mariska en ik geld ingezameld voor joyofatoy bij de Etos/AH. (super dat Gebr. de Block ons hierbij wilde helpen!)De teller staat na ongeveer 3,5 uur op 338 euro! En dat is ver boven onze verwachting...

Vorige week heeft de spaarpot al in het Rivierabad in Spijkenisse gestaan. (werk van Mariska) Dus we hadden al een klein startkapitaaltje. (dat moeten we er wel even bij vertellen)Dat maakt dat we ongeveer nu 355 euro hebben om lesmateriaal en andere benodigdheden kunnen kopen in Lusaka. Dit nemen we mee naar Kalwala's Village waar zij deze spullen zeker goed kunnen gebruiken!

Aangezien het geld binnen ons beheer blijft kunnen jullie op de web-log volgen wat er allemaal gekocht is!

• 05 Mei 2008 - 14:30

Pa:

Lin,

dat vind ik nu zielig...
    Geen enkele reactie op dit berichtje. Dat is vanaf nu dus anders want er staat er nu 1...

Linda

Voor ruim 4 maanden ga ik naar Zambia! Dit om onderzoek te doen, lesmateriaal te ontwikkelen en les te geven op verschillende basisschooltjes in Zambia. Best spannend, maar ik denk een heel bijzondere tijd met ervaringen die je je leven lang bij blijven..

Actief sinds 05 Feb. 2008