Op de avond voor vertrek... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Linda Post - WaarBenJij.nu Op de avond voor vertrek... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Linda Post - WaarBenJij.nu

Op de avond voor vertrek...

Door: Lin

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 April 2008 | Nederland, Schiedam

Zo nu dan het laatste berichtje uit Nederland. Alles is gepakt, geregeld en gedaan! dus...tijd om te gaan!
Vandaag ondanks wat kleine stressmomentjes een vrij relaxte dag gehad. Alles lekker op mn gemakkie kunnen doen. (komt vast door mijn goede planning)Met de bagage was het wel even passen en meten!pff..
- Aangezien het toch een stage is, moeten er ook schoolspullen mee.
- Natuurlijk wil je ook wat uitdelen aan de kids daar, dus wat Nederlandse boomerang kaarten en spulletjes mee.
- Omdat 'een pilletje uit het Westen' meestal iets wonderbaarlijks lijkt in dit soort landen, ook maar een lading ibuprofen en paracetamol mee.
- Omdat ik zelf ook gezond en wel terug wil komen, een GROTE medicijndoos mee ,die overigens erg veel plek innam.
- En zo kunnen we nog even doorgaan!
Maar goed, ik heb een selectie weten te maken en de ritsen gingen nog net dicht!

Morgen om 8:00 uur vertrekken we naar Schiphol. Mam samen met wat vrienden komen me uitzwaaien!
Dan is het verder vliegtuigen kijken, want we zitten zo goed als de hele dag op Heatrow (London). 1 mei komen we aan in Lusaka (6:30)en dan gaat alles beginnen... Spannend!

Zoals jullie ongetwijfeld wel gemerkt hebben, ben ik geen ster in het bijhouden van deze weblogs!Mijn goede voornemen is om dit in Zambia wel te doen! (ook een stuk leuker om over te vertellen natuurlijk) Vandaar even wat berichtjes op de avond voor vertrek..

Het volgende berichtje is vanuit Zambia!whoeeeehoeee

  • 30 April 2008 - 09:13

    Chris:

    Heee Lin!!

    Oeh jij zit al lekker in het vliegtuig, wij mogen zaterdag!:D
    Onwijs veel succes hè!! Ga er wat van maken!! Het komt helemaal goed en het wordt een superavontuur! Ik hou je berichten aan de andere kant van de wereld zo goed als mogelijk bij!!

    Kuss Chris

  • 30 April 2008 - 14:39

    Femke:

    He lin,

    Super veel plezier in Zambia! Het wordt vast en zeker een heel mooi, bijzonder avontuur! Erg leuk om je belevenissen terug te lezen op de weblog, gelukkig hebben we hier vakantie en dus ook tijd om je weblog af en toe te checken.

    Geniet ervan!
    x Fem

  • 30 April 2008 - 17:00

    Els:

    Hoi Linda als je dit leest dan ben je hoogstwaarschijnlijk goed aangekomen.Ik wens je heel veel succes daar in Zambia,maak er iets leuks van meissie en ik lees graag je berichtjes over wat je daar allemaal meemaakt.Liefs en een grote kus van Els.X

  • 30 April 2008 - 17:11

    Inge:

    Hee Lin! Heel veel plezier en succes in Zambia! Ga ervan genieten! Ben heel benieuwd naar al je verhalen!

    x Inge

  • 30 April 2008 - 18:16

    Saskia:

    *zwaai* *zwaai* Dag dag! Goede Reis!!!

  • 01 Mei 2008 - 06:07

    Pa:

    He Lin!

    Na vele uren zitvlees kweken ben je nu dan echt in donker Afrika. Welkom in Zambia en ik ben benieuwd naar je eerste indrukken. Heb je al je bagage nog en stond degene die jullie zou ophalen inderdaad te wachten? Zo niet, dan is jullie grote Zambia avontuur gelijk al begonnen. Niets gaat natuurlijk zoals je denkt dat het zal gaan...
    Maakt niet uit. Geniet ervan en slurp al die nieuwe indrukken maar lekker op. Wij gaan dadelijk naar Drenthe. Onderscheid moet er zijn...

    liefs

    pa

  • 01 Mei 2008 - 07:08

    Mama:

    Ha lieverd!
    Het Zambiaanse avontuur gaat nu echt voor jullie beginnen.Geniet er met volle teugen van! Ik heb zelfs jullie vlucht van Heatrow naar Lusaka via internet kunnen volgen.
    Wat een verrassing lag er op ons kussen toen we naar bed gingen. Het is echt veel te gek hoor maar wel heel lief. De vriendschapsthee zullen we ons goed laten smaken en dan aan je denken.
    Groetjes aan Mariska en een dikke kus voor jullie beiden! XX

  • 02 Mei 2008 - 08:42

    Kimberly:

    Hai Lin,

    Ik wens je heel veel plezier daar in Zambia. Je hebt nu eindelijk voor elkaar wat je al heel lang wilt. Geniet er dus enorm van meis. Ik ben erg benieuwd naar de verhalen als je terug bent, dus laat me wat weten.

    Groetjes,
    Kimberly

  • 02 Mei 2008 - 09:09

    Anka:

    Hey Linda!

    Je zit nu gewoon in Zambia! Echt zo'n raar idee! Maarre tis me nog gelukt hoor, Edy zit nu bij me op de bank tv te kijken :D Maarre nogmaals echt superstoer dat je dit doet enne ik ga je site zeker in de gaten houden!!

    Liefs Anka

  • 02 Mei 2008 - 11:12

    Ada:

    hoi linda hoe is het ermee ben jij ook zo brak als maris het zal wel even wennen zijn. We kijken iedere dag naar jullie weblogs of er al iets bij staat het is nu heel erg leuk om het te volgen ik ga er ook echt voor zitten. Ik hoop dat jullie een hele levenservaring rijker terug komen. Het zal best wel een paar dagen tegen zitten, maar ik denk dat het erbij hoor
    HEEL VEEL PLEZIER EN EEN DIKKE KUS OOK NATUURLIJK AAN MARIS
    gr ada

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Voor ruim 4 maanden ga ik naar Zambia! Dit om onderzoek te doen, lesmateriaal te ontwikkelen en les te geven op verschillende basisschooltjes in Zambia. Best spannend, maar ik denk een heel bijzondere tijd met ervaringen die je je leven lang bij blijven..

Actief sinds 05 Feb. 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 25124

Voorgaande reizen:

30 April 2008 - 09 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: