Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Linda Post - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Linda Post - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang!

Door: Lin

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 Februari 2008 | Nederland, Schiedam

Hoi allemaal,
Een eerste berichtje om jullie op de hoogte te houden van de voorbereidingen voor de grote trip!(tevens ook het eerste bericht ooit dat ik plaats op een weblog)
Regelen, formulieren invullen, uitzoeken, mailen, informatie winnen, vragen, vragen, vragen en zelfs bellen met instanties waarvan ik zelf nog nooit gehoord had. Zo zien de afgelopen weken er zo'n beetje uit!Het valt nog wel mee hoor, maar ik heb gemerkt dat er een hoop komt kijken bij het voorbereiden van zo'n reis. Maar ik doe het allemaal met veel plezier, want het is tenslotte voor een goed doel!of een leuk doel, tis maar hoe je het bekijkt!
De instanties waar we wat euro's van kunnen ontvangen zoals de ib-groep hebben inmiddels al van ons gehoord, de tickets zijn geboekt, het visum wordt aangevraagd en ook het onderzoeksplan is in de maak.
Het gaat dus de goede kant op!

  • 10 Februari 2008 - 19:41

    Marja:

    Ha Linda,

    Super dat de reis naar Zambia steeds concreter wordt. Ik kijk nu al uit naar je verslagen van alle avonturen die je zult beleven en de foto's die je op deze website zult laten zien. Ik doe mijn best om ook een kijkje te komen nemen in Zambia. Hopelijk gaat dat lukken!

    Liefs!
    je moedertje

  • 22 Maart 2008 - 23:47

    Nienke:

    Linnie!!

    Woensdag de prikjes halen! Ik ga met je mee hoor!! (mental support ;) )
    Ben gewoon nu al benieuwd naar je avonturen!

    Kus Nien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Voor ruim 4 maanden ga ik naar Zambia! Dit om onderzoek te doen, lesmateriaal te ontwikkelen en les te geven op verschillende basisschooltjes in Zambia. Best spannend, maar ik denk een heel bijzondere tijd met ervaringen die je je leven lang bij blijven..

Actief sinds 05 Feb. 2008
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 25198

Voorgaande reizen:

30 April 2008 - 09 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: